Underbar primer från Clarins

Hej!
.
Jag har alltid haft problem med min feta hy, som även på vintern kan bli torr, vilket kan vara riktigt knepigt ibland!
Men nu har jag hittat en superbra primer!
Jag har testat ganska många primers, men den här toppar listan utan tvekan!
Den tar bort både det blanka och det torra!
.
Rengör och återfukta ansiktet och applicera primern i hela ansiktet eller bara på dina problemområden innan du applicerar din foundation. Produkten är väldigt dryg, så en "klick" lite mindre än storleken av en ärta räcker till hela ansiktet!
.
Man får med en liten spatel när man köper denna primer, och mitt tips är : använd den!
Undvik att pilla med fingrarna nere i burken, den är inte lika hygieniskt.
.
När jag använder den här primern under min foundation så sitter den mycket bättre och ger ett nysminkat intryck i flera timmar! :)
.
Den kostar 295:- och finns att köpa på Kicks.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0