Svar på läsarfråga : Plattång

Linni frågar:
.
"Kan inte du visa vad du använder för plattång? Eller har du någon plattång att tipsa om?"
.
Sofia:

Jag använder mig av GA.MA italy professional ceramic-ion technology plattång som har keramiska plattor som är lite mer "skonsamt" för håret och ion technology-funktionen gör att håret inte blir statiskt. Jag tycker att den här plattången fungerar jättebra och håret blir rakt på en gång. Den är köpt på teknikmagasinet och just nu kostar den ca. 600kr. Det kan tänkas vara mycket men jag har haft min i flera år och den fungerar fortfarande lika bra!

.












.
Susanna:
Just nu använder jag mig av en riktigt billig plattång som jag köpte när min gamla gick sönder för ca. 2 år sedan. Jag hade bara tänkt använda den jag har nu ett kort tag tills jag funderar ut en lite dyrare modell att köpa, men den här har funkat oväntat bra, så jag har inte behövt köpa någon annan, och den är verkligen prisvärd! Den heter Coline, och även denna har keramiska plattor som är lite mer "skonsamt" för håret. Jag har ganska "bångstyrigt" hår, men ändå har jag varit nöjd med den här plattången. Coline har en inställningbar temperatur mellan 120-200 grader, och den fungerar även helt okej att göra lockar med! Den finnas att köpa på bl.a Chlas Ohlsson och kostar bara 199 :-, ett riktigt budgetkap!
.
.
Hoppas att du blev nöjd med svaren!
.









.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0