Neutrogena Visibly Clear

Hej!
.
Jag använder en del av Neutrogenas serie Visibly Clear för fet hy som daglig hudvård.
Den är perfekt för bråkig och ungdomlig hy, och jag är riktigt nöjd med den!
Ingen av produkterna innehåller olja, och alla motverkar finnar och oren hy.
Kan det bli bättre?
.
1. Neutrogena Visibly Clear Make Up Remover
.
En krämliknande sminkborttagning som även tar bort vattenfast smink. Den torkar inte ut huden, och den är väldigt lätt att använda.
Applicera lagom mängd kräm på en bomullsrondell och gnugga försiktigt bort sminket i hela ansiktet, smidigt och bra!
.
Kostar: 62:-, 150 ml
.
2. Neutrogena Visibly Clear Oil-Free Moisturiser
.
Denna ansiktskräm använder jag dagligen. Den är bra mot fet hy och motverkar samtidigt orenheter. Ger en bra återfuktning och en fräsch och frisk känsla!
.
Kostar: 67:-, 50 ml
.
3. Neutrogena Visibly Clear Rapid Clear Treatment
.
Detta är en ganska genomskinlig gel som man ska applicera på t.ex. finnar och andra lokala orenheter. Den verkar uttorkande, men t.ex en finne försvinner inte på 8 timmar som det står på tuben! Dock tycker jag att en finne försvinner lite fortare om man använder den här gelen ett par dagar!
.
Kostar: 67:-, 15 ml
.
.
Hela serien finns att köpa på apoteket.
Det finns även bl.a. ansiktsvatten i samma serie, det ska jag testa snart.
Omdöme kommer då såklart upp på bloggen!
.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/november/tisdag-dagens-blogg-4.html#comment

2010-11-30 @ 13:43:18
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



superkul att du är med i dagens blogg snygging ;D

2010-11-30 @ 14:28:32
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Sanna Håkansson

Kul att ni kollade in min blogg! =)

Följ och kommentera den gärna! =)

2010-11-30 @ 16:46:20
URL: http://sannahakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0