Silica

Hej!
.
Jag tröttnade för ett tag sedan på mina mjuka och sköra naglar och bestämde mig för att prova Friggs Silica - för hår, hud och naglar.
Personligen har det fungerat jättebra för mig, mina naglar har blivit stenhårda och det börjar kännas som en vardaglig vana att färga utväxterna! Även min hy har rensats från mycket orenheter.
.
Man ska äta 2 tabletter, 2 gånger om dagen (alltså 4 stycken totalt/dag), men jag har endast ätit två stycken varje morgon, och ändå fått bra resultat :)
.
Resultatet är såklart väldigt personligt, på vissa fungerar det antagligen inte alls, men jag tycker ändå att dessa är värda att prova!
.
De kostar endast ca 50-60 :- och de finns att köpa på Maxi (du hittar dem vid kosttillskotten).
Så om de inte skulle funka för just dig så har du iaf inte förlorat en förmögenhet :)
.
Så här ser burken ut!
.
.

Kommentarer
Postat av: Stephanie :)

hej kan ni inte göra någon fin juligsminkning och en som blir bra på nyår med tutorial på båda?:)

2010-11-29 @ 20:01:13
URL: http://sarastephaniie.blogg.se/
Postat av: Sveinet @ bdb

jag provade den andra sorten av silica för ett tag sen, mitt hår växte ut rätt så fort... för mig funkade det faktiskt rätt okej, jag är nöjd med resultatet. Nu tar jag inte tabletterna längre för jag har inte orkat köpa nya ;P heeh <3

2010-11-30 @ 08:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0