Superpaletten!

Hej!
.
Den här underbara paletten från Isadora skulle jag verkligen ha svårt att klara mig utan!
Skuggorna är välpignenterade, nyanserna är väldigt naturliga och skuggorna håller som berget!
Om du vill skapa en naturlig sotning är det här rena rama drömpaletten!
.
.
Men superpaletten har (enligt mig) fler fiffiga funktioner!
.
Skuggorna går även att använda som brynfärg. Jag personligen föredrar brynskuggor framför pennor, då jag tycker resultatet blir mycket naturligare!
Jag använder den mittersta skuggan till mina bryn.
.
.
Resultat:

.
Paletten kan faktiskt erbjuda en sak till!
.
Om man vill ha en naturlig eyeliner i en mörkbrun färg går det alldeles utmärkt att använda skuggan längst till höger. Blanda till en flytande eyeliner genom att ta en/ett par droppar vatten och blanda med skuggan (som en vattenfärg). Den nu flytande eyelinern är lätt och smidig att applicera precis över den övre fransraden med en smal, snedställd pensel. Den här eyelinen ger ett naturlgt intryck, och är perfekt för vardagen!
.
.
Reslutat:

.
Jag rekommenderar verkligen den här paletten!
Den är verkligen ett budgetkap eftersom den går att använda till så mycket, och ger superbra resultat!
.
Den finns att köpa på bl.a Åhléns, och kostar 179 kr.
.



Kommentarer
Postat av: soso

vill du vara med i dagens blogg? skriv bara du är med i senaste inlägget. puss♥

2010-11-27 @ 16:07:39
URL: http://goldiiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättebra tips verkligen. Har letat efter en sån här naturlig färgpalett, tack så mkt!

2010-11-27 @ 23:57:39
URL: http://www.atraktive.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0