Fest-sminkning

Hej!
.
På mitt individuella val i skolan så går jag just nu en kort sminkkurs,
och i fredags skulle vi sminka en festmake-up :)
.
I den här sminkningen har jag fokuserat på ögonen, basen och läpparna har alltså fått vara ganska neutrala med endast lite färg. Lägger man mycket fokus på både ögon och läppar kan det lätt se clown-aktigt ut, så välj det ena eller andra när du ska slå på stort med en fest-sminkning för att få ett så fint resultat som möjligt :)
.
Här är resultatet på söta Jessica Prantner. Bilderna är tagna av Linus Johnsson.
Festligt med vitt, rosa, svart och några strass-stenar till en rosa klänning!
.


Kommentarer
Postat av: mathilda

på ljunkan ? ;)

2011-01-16 @ 12:43:08
URL: http://stylemathilda.blogg.se/
Postat av: Linus

Du glömde skriva att jag fota!!!!!! haha =D

2011-01-17 @ 13:14:18
Postat av: Johanna

Vad fin hon blev i det! :))

2011-01-17 @ 18:12:09
URL: http://heyyouth.blogg.se/
Postat av: Linnéa Fransson

vad har du för IV val ? :)

2011-12-24 @ 15:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0