Nya inköp

Hej!
.
Här är några av mina nyaste inköp :)
Alltid lika roligt att snart kunna börja använda lite mer färger till våren, därav läppstiften.
.
Dessa stift är väldigt krämiga, fuktgivande och något glansiga. De har en svag vanlijdoft och håller helt okej!
Nyanserna ser ni på bilderna, och stiften kommer från Maybelline NYs serie ColorSensational.
.
.
Sen blev det även ett mineralfoundationpuder från IsaDora.
Detta är i den ljusaste nyansen, som även den är ganska mörk.
Jag tycker inte att detta puder täcker så bra som jag önskar att en foundation gör, så jag använder detta puder över min flytande foundation för att få en bra täckning.
Ett mineralpuder är även passande för mg då jag har väldigt fet hy, och ett mineralpuder mattar ner och ger ett naturligt resultat! :)
.
Detta puder tror jag är ett perfekt "sommarpuder", eftersom det ger en låg och mycket naturlig täckning, vilket brukar vara det man vill ha på sommaren :)
.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hejsan ! jag tänkte fråga om nån av er vet hur långt hår ungefär man minst kan ha när man har löshår, skulle va jätte bra om ni visste !:)

2011-01-18 @ 17:35:47
URL: http://stupidwoman.soclog.se
Postat av: Tanya

Hejsan! Jag anvädner mineral foundation och den är verkligen jätte bra. Det är helt naturliga mineraler i den alltså 100% naturligt är den.

Det finns i alla olika nyanser och färger, finns för dom som har till och med super blek hy!

Så man får inte finnar, utslag av den eller så och jag tycker att den täcker bra faktiskt samtidigt så ser man naturlig ut, det ser inte "kakigt" ut :) .



Den är inte alls dyr och man kan beställa hem prover för endast 10 kr/styck :) .

Besök gärna min blogg och kolla in vidoeinlägget som jag har gjort, där pratar jag bland annat om det. Den heter Tikei förresten och man kan beställa den från www.Tikei.se :)



Jag hoppas verkligen att du kommer testa på denna då den inte är dyr, den är dryg och den är jätte bra! :D . Hör gärna av dig och säg vad du tkr om denna osv :)

2011-01-18 @ 20:03:31
URL: http://www.Tani.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Jag undrar när det kommer fler videobloggar?

Vill jätte gärna se mer :)

2011-01-21 @ 22:13:31
Postat av: Johanna

Ställer samma fråga som Sandra: När kommmer fler videobloggar? :D

2011-01-23 @ 13:15:53
URL: http://heyyouth.blogg.se/
Postat av: nathalie

Hur mycket kostar den här produkten? :)

( Isadora Foundation Powder )

2011-07-14 @ 02:53:40
URL: http://nathaliestyle.gblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0