Opi - Let me entertain you

Hallå! :)

I julklapp fick jag bland annat ett supersnyggt nagellack. Opi - Let me entertain you heter det och jag absolut älskar det. Det är ganska knepigt att beskriva färgen men det är ett rosa nagellack med rött och rosa glitter i. Opi´s nagellack är jättelätta att måla på och få en jämn yta och borsten är stor så det behövs inte mer en tre strykningar på varja nagel.  MEN det som är negativt är priset.. Dock fick jag detta i julklapp men på kicks kostar det hela 150 spänn! Men om man köper en viss färg man verkligen gillar håller nagellacket länge för man får 15 ml och det brukar vanligtvis va en mycket mindre mängd i andra nagllack. Jag rekommenderar Opi´s nagellack starkt!


Tyvärr va det sååå himla svårt att få till en bra bild! som vanligt...


Kommentarer
Postat av: din alliee..! <3

WWW.ALVAEBBAH.BLOGG.SE

- frågestund... fråga fråga!

2011-01-04 @ 22:06:05
URL: http://alvaebbah.blogg.se/
Postat av: MissLouiss

kul med en smink blogg!

mycket bra tips:D

2011-01-04 @ 22:13:16
URL: http://misslouiss.blogg.se/
Postat av: jenny

först vill jag bara tacka för en jätte bra blogg!

och sen undrar jag om ni skulle kunna göra ett inlägg på någon snygg frisyr som nu kanske kan visa hur man gör ? :)

2011-01-05 @ 14:22:49
Postat av: Anonym

ja jag håller med hon här uppe och ni kan gärna visa lite mer nagellacks målning :)

btw. jätte bra blogg ! (Y) :D

2011-01-06 @ 19:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0